Politică de Confidențialitate
Ultima Actualizare: 30 Mai 2025
1. Introducere
La notworking.ro, ne angajăm să protejăm confidențialitatea vizitatorilor și utilizatorilor noștri. Această Politică de Confidențialitate explică ce informații colectăm, cum le folosim și ce drepturi aveți în legătură cu acestea. Prin accesarea sau utilizarea Serviciilor noastre, sunteți de acord cu colectarea și utilizarea informațiilor în conformitate cu această politică.
2. Operatorul de Date
Operatorul datelor dumneavoastră cu caracter personal în sensul Regulamentului General privind Protecția Datelor (GDPR) și al altor legi aplicabile privind protecția datelor este:
notworking.ro (operat ca proiect individual)
Dacă aveți întrebări despre această Politică de Confidențialitate sau despre practicile noastre de prelucrare a datelor, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail: support@uptimecard.com.
3. Informațiile pe care le Colectăm
Colectăm diferite tipuri de informații în legătură cu Serviciile pe care le furnizăm, inclusiv:
A. Informații Tehnice și de Utilizare (Colectate Automat)
Atunci când accesați sau utilizați Serviciile noastre, noi și furnizorii noștri de servicii terți (de ex., pentru analiză, publicitate) putem colecta automat anumite informații despre dispozitivul dumneavoastră și despre modul în care interacționați cu Site-ul nostru. Aceste informații pot include:
- Date de Jurnal și Dispozitiv: Adresa IP (care poate fi utilizată pentru a determina locația geografică generală), tipul și versiunea browserului, sistemul de operare, tipul dispozitivului, identificatorii unici ai dispozitivului (dacă sunt disponibili), paginile de referință/ieșire, data și ora accesului, setările de limbă.
- Date de Utilizare: Informații despre modul în care utilizați Serviciile, cum ar fi paginile pe care le vizualizați, funcțiile pe care le utilizați (de ex., site-urile pe care le verificați), timpul petrecut pe pagini, link-urile pe care faceți clic și alte acțiuni efectuate pe Site.
- Informații Colectate prin Module Cookie și Tehnologii Similare: Utilizăm module cookie și tehnologii similare pentru a colecta aceste informații. Pentru detalii complete, vă rugăm să consultați Politica noastră privind Modulele Cookie.
B. Informații din Rapoartele Comunitare privind Starea Serviciilor
Când trimiteți un raport despre starea unui serviciu terț prin intermediul funcției noastre de raportare comunitară, colectăm:
- Numele domeniului/serviciului terț pe care îl raportați.
- Motivul specific al problemei pe care o raportați (dacă este selectat dintr-o listă sau introdus manual).
- Adresa dumneavoastră IP (colectată în scopul determinării locației geografice generale a raportului, prevenirii abuzurilor, limitării ratei de raportare și analizei agregate a tendințelor).
- Data și ora la care a fost trimis raportul.
Aceste informații sunt utilizate pentru a agrega date despre potențialele întreruperi ale serviciilor terțe și pentru a afișa aceste date agregate și anonimizate publicului. Nu afișăm public adresa dumneavoastră IP specifică.
C. Informații de Contact (dacă ni le furnizați voluntar)
Dacă ne contactați direct, de exemplu, prin e-mail pentru suport sau întrebări, putem colecta informații precum numele dumneavoastră (dacă îl furnizați), adresa de e-mail, conținutul mesajului și/sau atașamentele, precum și orice alte informații pe care alegeți să ni le oferiți.
4. Cum Folosim Informațiile Dumneavoastră
Utilizăm informațiile pe care le colectăm în diverse scopuri, inclusiv pentru a:
- Furniza, opera, menține și îmbunătăți Serviciile noastre, inclusiv funcționalitatea de verificare a stării site-urilor și platforma de raportare comunitară.
- Înțelege și analiza modul în care utilizați Serviciile noastre, pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului și a dezvolta noi funcționalități.
- Monitoriza și preveni problemele de securitate, frauda și abuzurile.
- Agrega rapoartele comunitare și a afișa publicului informații despre starea serviciilor terțe.
- Personaliza și afișa conținut și publicitate relevantă (prin intermediul partenerilor noștri de publicitate), în conformitate cu consimțământul dumneavoastră pentru modulele cookie de publicitate.
- Comunica cu dumneavoastră pentru a răspunde la întrebările sau solicitările de suport, dacă ne contactați.
- Respecta obligațiile legale și de reglementare.
5. Temeiuri Legale pentru Prelucrarea Datelor (pentru utilizatorii din SEE/UK)
Dacă vă aflați în Spațiul Economic European (SEE) sau în Regatul Unit (UK), prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal pe următoarele temeiuri legale:
- Consimțământ: Atunci când ne-ați acordat consimțământul pentru prelucrarea datelor dumneavoastră într-un scop specific. Acest lucru se aplică în principal modulelor cookie neesențiale (de analiză, funcționalitate, publicitate) pe care le plasează Site-ul nostru sau partenerii noștri, conform alegerilor dumneavoastră din bannerul de consimțământ. Puteți retrage consimțământul în orice moment.
- Interese Legitime: Atunci când prelucrarea este necesară pentru interesele noastre legitime sau ale unei terțe părți, cu condiția ca aceste interese să nu prevaleze asupra intereselor sau drepturilor și libertăților dumneavoastră fundamentale. Interesele noastre legitime includ:
- Furnizarea și menținerea Serviciilor noastre într-un mod sigur și eficient.
- Analizarea utilizării Site-ului pentru a îmbunătăți serviciile.
- Prevenirea fraudei și a abuzurilor.
- Afișarea de publicitate pentru a susține funcționarea gratuită a Site-ului (cu respectarea consimțământului pentru modulele cookie aferente).
- Colectarea și afișarea publică a rapoartelor comunitare agregate privind starea serviciilor.
- Obligație Legală: Atunci când prelucrarea este necesară pentru a respecta o obligație legală la care suntem supuși.
6. Partajarea și Divulgarea Informațiilor Dumneavoastră
Nu vindem și nu închiriem informațiile dumneavoastră personale unor terțe părți. Putem partaja informațiile dumneavoastră în următoarele circumstanțe limitate:
- Furnizori de Servicii Terți: Colaborăm cu furnizori de servicii terți care ne ajută să operăm, să securizăm și să îmbunătățim Serviciile noastre. Acești furnizori au acces la informațiile dumneavoastră doar pentru a îndeplini sarcini în numele nostru și sunt obligați contractual să nu le divulge sau să le utilizeze în alte scopuri. Aceștia includ:
- Furnizori de analiză (de ex., Google Analytics).
- Furnizori de infrastructură cloud și găzduire (de ex., AWS - Amazon Web Services).
- Furnizori de soluții pentru gestionarea consimțământului privind modulele cookie (de ex., CookieYes).
- Parteneri de publicitate (de ex., Google AdSense și alte rețele de publicitate) pentru afișarea de reclame. Acești parteneri pot colecta date prin module cookie (cu consimțământul dumneavoastră) pentru a personaliza reclamele.
- Date Publice din Rapoartele Comunitare: Așa cum s-a menționat, datele agregate și anonimizate derivate din rapoartele comunitare (de ex., numărul de rapoarte pentru un serviciu, tendințe geografice generale) sunt afișate public pe Site-ul nostru. Adresele IP specifice ale raportorilor nu sunt afișate public.
- Cerințe Legale: Putem divulga informațiile dumneavoastră dacă suntem obligați prin lege sau dacă credem cu bună-credință că o astfel de acțiune este necesară pentru a respecta o procedură legală, a proteja și apăra drepturile sau proprietatea noastră, a preveni frauda, a proteja siguranța publică sau a utilizatorilor noștri.
- Transferuri de Afaceri: În cazul unei fuziuni, achiziții, reorganizări, faliment sau altă tranzacție similară, informațiile dumneavoastră pot fi transferate ca parte a acelei tranzacții. Vă vom notifica prin intermediul unei notificări proeminente pe Site-ul nostru despre orice astfel de schimbare de proprietate sau control al informațiilor dumneavoastră personale.
7. Transferuri Internaționale de Date
Informațiile pe care le colectăm pot fi stocate și prelucrate în și transferate între oricare dintre țările în care operăm noi sau furnizorii noștri de servicii (de ex., serverele AWS pot fi localizate în diverse regiuni, inclusiv în Statele Unite). Dacă vă aflați în SEE sau UK, acest lucru poate însemna că datele dumneavoastră sunt transferate în afara acestor regiuni, în țări care pot să nu ofere același nivel de protecție a datelor.
În astfel de cazuri, ne vom asigura că sunt instituite garanții adecvate pentru a proteja datele dumneavoastră cu caracter personal, în conformitate cu cerințele GDPR și ale altor legi aplicabile. Aceste garanții pot include încheierea unor Clauze Contractuale Standard aprobate de Comisia Europeană cu terții relevanți sau bazarea pe decizii de adecvare.
8. Păstrarea Datelor
Păstrăm informațiile dumneavoastră personale numai atât timp cât este necesar pentru scopurile pentru care au fost colectate, așa cum sunt descrise în această Politică de Confidențialitate, pentru a respecta obligațiile noastre legale (de exemplu, dacă suntem obligați să păstrăm datele dumneavoastră pentru a respecta legile aplicabile), pentru a rezolva litigii și pentru a pune în aplicare acordurile și politicile noastre legale.
Mai specific:
- Adresele IP asociate rapoartelor comunitare sunt păstrate pentru o perioadă limitată (de ex., până la 90 de zile) pentru prevenirea abuzurilor și analiza tendințelor, după care sunt anonimizate sau șterse.
- Datele agregate și anonimizate din rapoartele comunitare pot fi păstrate pe termen nelimitat.
- Datele analitice (de ex., de la Google Analytics) sunt păstrate conform politicilor de păstrare ale Google Analytics, pe care le configurăm.
- Informațiile de contact furnizate prin e-mail sunt păstrate atât timp cât este necesar pentru a răspunde solicitării dumneavoastră și pentru evidențele noastre.
9. Drepturile Dumneavoastră privind Protecția Datelor (GDPR)
Dacă sunteți rezident al Spațiului Economic European (SEE) sau al Regatului Unit (UK), aveți anumite drepturi privind protecția datelor, inclusiv:
- Dreptul de acces: Aveți dreptul de a solicita copii ale datelor dumneavoastră cu caracter personal.
- Dreptul la rectificare: Aveți dreptul de a solicita corectarea oricăror informații pe care le considerați inexacte sau completarea informațiilor pe care le considerați incomplete.
- Dreptul la ștergere ("dreptul de a fi uitat"): Aveți dreptul de a solicita ștergerea datelor dumneavoastră cu caracter personal, în anumite condiții.
- Dreptul la restricționarea prelucrării: Aveți dreptul de a solicita restricționarea prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal, în anumite condiții.
- Dreptul de a vă opune prelucrării: Aveți dreptul de a vă opune prelucrării de către noi a datelor dumneavoastră cu caracter personal, în anumite condiții, în special atunci când prelucrarea se bazează pe interese legitime.
- Dreptul la portabilitatea datelor: Aveți dreptul de a solicita transferul datelor pe care le-am colectat către o altă organizație sau direct către dumneavoastră, în anumite condiții.
- Dreptul de a retrage consimțământul: Dacă prelucrarea se bazează pe consimțământul dumneavoastră (de ex., pentru module cookie neesențiale), aveți dreptul de a vă retrage consimțământul în orice moment. Retragerea consimțământului nu va afecta legalitatea prelucrării efectuate înainte de retragere.
- Dreptul de a depune o plângere: Aveți dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere. Pentru România, autoritatea competentă este Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP).
Pentru a vă exercita oricare dintre aceste drepturi (cu excepția depunerii unei plângeri la autoritatea de supraveghere), vă rugăm să ne contactați la support@uptimecard.com. Vom răspunde solicitării dumneavoastră în termenul prevăzut de lege (de obicei, o lună). Este posibil să vă solicităm informații suplimentare pentru a vă verifica identitatea.
10. Securitatea Datelor
Luăm în serios securitatea datelor dumneavoastră și implementăm măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a proteja informațiile personale pe care le colectăm și prelucrăm. Aceste măsuri includ utilizarea criptării (de ex., HTTPS pentru traficul web), controale de acces la date, monitorizarea sistemelor și alte practici de securitate. Cu toate acestea, nicio metodă de transmitere prin internet sau de stocare electronică nu este 100% sigură. Deși ne străduim să folosim mijloace acceptabile din punct de vedere comercial pentru a vă proteja datele personale, nu putem garanta securitatea absolută a acestora.
11. Confidențialitatea Copiilor
Serviciile noastre nu sunt destinate persoanelor cu vârsta sub 16 ani (sau vârsta minimă relevantă pentru consimțământul privind prelucrarea datelor în jurisdicția dumneavoastră). Nu colectăm cu bună știință informații de identificare personală de la copii sub această vârstă. Dacă sunteți părinte sau tutore și aflați că copilul dumneavoastră ne-a furnizat date cu caracter personal fără consimțământul dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați la support@uptimecard.com. Dacă aflăm că am colectat date cu caracter personal de la un copil fără verificarea consimțământului parental, vom lua măsuri pentru a elimina acele informații de pe serverele noastre.
12. Link-uri către Alte Site-uri Web
Site-ul nostru poate conține link-uri către alte site-uri web care nu sunt operate de noi (de ex., atunci când verificați starea unui site terț sau faceți clic pe o reclamă). Dacă faceți clic pe un link al unei terțe părți, veți fi direcționat către site-ul acelei terțe părți. Vă sfătuim cu tărie să revizuiți Politica de Confidențialitate a fiecărui site pe care îl vizitați.
Nu avem niciun control și nu ne asumăm nicio responsabilitate pentru conținutul, politicile de confidențialitate sau practicile site-urilor sau serviciilor terțe.
13. Modificări la Această Politică de Confidențialitate
Putem actualiza Politica noastră de Confidențialitate din când în când. Vă vom notifica despre orice modificări prin publicarea noii Politici de Confidențialitate pe această pagină și prin actualizarea datei "Ultima Actualizare" din partea de sus a acestei Politici.
Vă sfătuim să revizuiți periodic această Politică de Confidențialitate pentru orice modificări. Modificările la această Politică de Confidențialitate intră în vigoare atunci când sunt publicate pe această pagină. Continuarea utilizării Serviciilor noastre după publicarea modificărilor va constitui acceptarea de către dumneavoastră a acestor modificări.
14. Contactați-ne
Dacă aveți întrebări, nelămuriri sau solicitări cu privire la această Politică de Confidențialitate sau la practicile noastre privind datele, vă rugăm să ne contactați la: support@uptimecard.com